Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Mar 2024 11:49:58 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusteatist nr 
2411201/03780 aadressile Võru maakond, Setomaa vald, Perdaku küla, 18106 
Saatse-Petseri tee// Samarina küla, Muuseumi// Piiririba, Võru maakond, 
Setomaa vald, Perdaku küla, Ala-Pliini// Perdaku külatee// Piiririba, Võru 
maakond, Setomaa vald, Saabolda küla, Kirpnurme// Künka// Lahenukivi// 
Piiririba// Pikkpõldi// Savi, Võru maakond, Setomaa vald, Sesniki küla, 
18178 Värska-Ulitina tee// Haavalombi// Herrametsa// Lilliniidu// Orase// 
Piiririba// Põdrametsa// Saare// Söödi// Tamme// Variku, Võru maakond, 
Setomaa vald, Verhulitsa küla// 18178 Värska-Ulitina tee// Mäe, Võru 
maakond, Setomaa vald, Kostkova küla, Piiririba// Uibo, Võru maakond, 
Setomaa vald, Kostkova küla, Piiririba// Võsu, Võru maakond, Setomaa vald, 
Litvina küla, Järvenurga// Perdaku küla, 18106 Saatse-Petseri tee// 
Piiririba// Saabolda küla// Samarina küla, Võru maakond, Setomaa vald, 
Kostkova küla, Piiririba// Lutepää küla// 18178 Värska-Ulitina tee// 
Kruusamäe// Määsovitsa küla// Sesniki küla// Orava metskond 7// Verhulitsa 
küla// Värska alevik (tee, tee, tee, tee, tee, tee, tee, Viivitusaed, 
Viivitusaed) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Riigipiiri taristu lõigud 9-10. Projekt on 
edastatud peaspetsialistile Herkki Rõõm.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26917485>  (menetlus nr: 
418011), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (MAARJA ALLMAA) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister